Uczestnicy Światowych Dni Młodzieży w Sydney dostawać będą codziennie sms-y od Benedykta XVI. To jedna z wielu usług, jakich dostarczy pielgrzymom z całego świata australijska firma Telstra, wybrana dziś na oficjalnego partnera telekomunikacyjnego ŚDM.
Zorganizuje też ona na tę okazję m.in. internetowy serwis społecznościowy (XT3.com), telebimy transmitujące modlitwę oraz strefy, gdzie można będzie korzystać z bezprzewodowego internetu, przesyłać pamiątkowe zdjęcia i ściągać muzykę.
„Chcieliśmy uczynić ŚDM unikalnym doświadczeniem wykorzystując nowe sposoby na dotarcie do dzisiejszej, zaznajomionej z techniką młodzieży. Pomoże nam w tym partnerstwo z firmą Telstra” – wyjaśnia koordynator ŚDM bp Anthony Fisher OP. Jej udział „daje nam pewność, że będzie to najbardziej innowacyjny jak dotąd Światowy Dzień Młodzieży”.
Przedstawiciel australijskiego giganta telekomunikacyjnego Michael Rocca podkreśla, że usługi te „przybliżą uczestników do samego wydarzenia, pozwalając im na interakcję”. „Jesteśmy bardzo podekscytowani, że weźmiemy udział w tym wielkim globalnym wydarzeniu, i szczęśliwi, że dostarczymy uczestnikom i organizatorom dnia światowej klasy połączeń telekomunikacyjnych” – dodaje.
Usługi Telstry łączyć będą ok. 8 tys. wolontariuszy, 2 tys. księży, 3 tys. przedstawicieli mediów i 225 tys. pielgrzymów w ponad 700 miejscach wokół Sydney. Firma ta jest największą spółką telekomunikacyjną i medialną w Australii. Wcześniej należała do państwa i do 1995 r. występowała pod nazwą Telecom Australia. Sprywatyzowana została w 2006 r.
KAI
środa, 7 maja 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz